Knappa tio


Vete tusan vad jag gjort av mina deltagare i Kållered men Christina var där i alla fall med några till och svettades med mig. Skönt efter en körig dag på jobbet. Körig men rolig, lagom nivå av stress med grejer jag behärskar. Skönt att känna att man har hyfsad kontroll.

Anna gjorde fynd i gamla lådor hemmavid och hittade denna skatt. Tror jag också har ett ex på vinden. Min serie jag gjorde till vår avslutnings"tidning"! Himmel vad mycket streckgubbar jag ritade under hela skoltiden och på slutet blev det alltså en om min avgångsklass. T3A, Teknisk linje där var jag och hade nog den roligaste tiden någonsin i skolbänken. De tre åren och tiden på Dataingenjör så länge den varade. Många minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0