Hej dörren...


... så var jag här igen. Jag vet, det kändes som igår och inte alls som den vecka som faktiskt förflutit. För dig kanske det känns som mycket längre tid. Tid då du bara hängt här och, tja -hängt. Kanske är det därför du trilskas så med mig. Låter mig stå här och ge dig lösenordet om och om igen, ljudligt men utan resultat. Så jag får stå här som ett fån i korridoren och se ut som jag försöker lura mig in. Antar att du inte har så många alternativ när det kommer till sätt att roa dig, få lite extra uppmärksamhet. Det behöver ju alla så inget konstigt med det. Lite extra fysisk kontakt dessutom, fullt förståeligt.
Undrar lite vad det är som får dig att plötsligt ge med dig? Tröttnar du eller tycker du man våndats tillräckligt?
I vilket fall hoppas jag att jag på mitt ofrivilliga sätt kunnat lyfta din dag och uppskattar att du ändå släppte in mig innan mitt pass började. Bara det jag ville ha sagt - egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0