Soffan


Nougat, mmm!
Trötta armar efter 45 minuter ViPR 3D med fullt antal deltagare! Sex stycken och alldeles lagom för alla olika rörelser vi gör. När jag lämnade jobbet sjönk hag in i zombieläge. Fullt upp hela dagen så hjärnan tyckte uppenbarligen att den fått nog. Improviserade fram en form av middag, helt ok faktiskt då improvisation i köket inte direkt är min starka sida.
Ryck upp dig, säger Johan och jag stirrar tomt med mina zombieögon. Det ska vara ett rejält träningspass för att väcka mig.
(Ett gäng träningskompisar)

Fick se att också Bror har gigantiskt tålamod med Lilltjejen.
Han liksom bara, hänger där. Slänger fram och tillbaka när hon springer. Mina fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0