Eftermiddagskortis

Gjort slut på Hannahs sista kycklingsoppa. Tror till och med jag skulle kunna producera något liknande nu.
Lyckades förstås köra fel på vägen till Hällered så tackade min lyckliga stjärna att jag åkte i god tid. Fick se några vackra vyer halvvägs till Hindås innan jag sladdade in på anläggningen med andan i halsen.
Lite teori, symboliskt test, rundvandring och rundtur på testbanorna. 230 knyck i en vanlig V60 var ljudmässigt inte alls lika komfortabelt som i Polestar-bilen. Föga förvånande.Men med denna vanliga modell kunde vi testa fler banor, både underlag och chassiprövande kurvor, på gott och ont. Har fortfarande lite ont i huvudet.
Tjejen som körde oss var före detta rallyförare, numera kartläsare på fritiden. Förstår att hon tyckte hon hade världens bästa jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0