Segar till


Kanske dessa modeller var aningen för höga i sulan för mig. Knepigt det där. Nike kör ju mycket med barfotakänslan med tunn sko hela vägen vilket inte alls gillades av mina fossingar. Dessa är gränsfall till att kännas instabila. Kanske vanesak.

Tisdag 20:e maj har anläggningen i Stigs Center medlemsdag. Jag ska köra en halvtimme ViPR Athletic och eftersom det konceptet inte finns där ska ViPR-rören hämtas från Lindholmens anläggning. Schysst!
Synd att jag inte fick en timme för både 3D och Athletic men många koncept ska in på prime-time. Kom och testa!

Båda mina pass plockas bort från Partilles sommarschema. Snacka om att jag får ta mig i kragen och pallra mig iväg ändå på egen träning. Får se hur det blir i Kållered, där verkar det vara lite mer upp till instruktören.

Är i en dipp på jobbfronten. Mitt "riktiga" jobb alltså. Är jag verkligen där jag vill vara? Är jag verkligen kvalificerad för det som förväntas av mig? Som jag varit inne på förut återkommer känslan av att vara grovt missuppfattad. Grovt överskattad. Stundtals ganska jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0