Introducerat

Snabbfix av middag innan Johan kom hem och så snabbt iväg till Stigs Center och deras klubbdag. Hade sett att bokningen fyllts upp så tog med min egen ViPR för säkerhets skull vilket var en bra idé. Varenda ViPR från Lindholmen kom till användning och fick mycket positiv respons efteråt. Många var förvånade över hur jobbigt det var och ville gärna ha det till den anläggningen.
 
Massor av gottigt att förse sig av, både mat, snacks och ja, tårta! Skippade maten och gick direkt på efterrätten.
 
Nöjd tjej lämnar Stigan, helt dagvill efter ViPR på en tisdag. Efter mycket om och men sade jag upp mina ViPR-klasser i Partille. Kan tänka mig att testa en annan anläggning om möjligheten ges men har ju inte så många dagar att välja på. Det är ju liksom söndagar som gäller.Måste också vara såpass realist att jag inte hinner med både 3D och Athletic så en måste bort. När NW nu kört snart ett år antar jag att den ska utvärderas för beslut om att behålla och introducera på fler anläggningar eller ta bort den. Så jag får helt enkelt se vad som händer till hösten.

Nu får det vara bra för idag, dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0