Regnoväder

Tack för alla fina kommentarer gällande Bäbis. Lilltjejen har frågat men inte mer.

"Sveriges mästerkock" för att sedan slockna igår straffade sig med stressig fredag. Behöver ju varenda timme jag kan så hann inte alls så långt jag skulle behövt. Presentationerna nästan klara men framtagningen av alla individuella uppgifter återstår. Nu är det helg men kommer inte ha mer än stunderna efter Lilltjejen somnat att jobba. 
Idag sov hon på dagis så det blir en sen kväll. Jag hade själv kunnat sova bums nu om möjligt.
Vågar knappt tänka på hur trött jag varit om inte Monica och Tomas hjälpt så mycket under veckan. Kunde stanna längre idag och komma hem till dukat bord! 

Som en säck potatis ligger man nu i fåtöljen med pigg Lilltjej intill. Tack och pris för padda späckad med filmer!
"Svärdet i stenen", en av mina favoriter när jag själv var barn. "-Häng å dra!" Haha!

Det vårlika vädret under veckan har gett vika för rejält regnoväder. Det riktigt dånar om runt knutarna.
Men vid en av de vackra morgnarna fick vi besök. Smäckert vackert sådant.
Grannarna försöker hålla dom borta från sin trädgård medan vi lockar med morötter. Blir att handla nya imorgon. Först ska jag bara sova ett dygn eller två. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0