Mega maximalt trött


När man är rastlös och uttråkad på en flygplats är det barn förunnade att helt sonika lägga sig ned på golvet. När jag själv var barn var det otänkbart, fy så ouppfostrat och kanske är det någon omkring som tänker så. Kanske är jag bara lat men så länge det inte var lervälling fulla golvet struntade jag högaktningsfullt i min ålande Lilltjej.

Känns som luften gått ur mig när Johan nu är hemma igen. Lade mig och slocknade efter åtta. Och nu efter heldag i Borås med bad, golunch och lekplats med Emil, Camilla och Melvin är jag apatisk. Vill bara krypa undan och ligga någonstans där det är mörkt och tyst. Att jobba känns lika tilltalande och uttröttande som att bestiga Mount Everest. Har som tur var det mesta gjort inför måndagen.
Hade knappt hunnit till Viared innan hon slocknade. Undertecknad hade lätt kunnat göra detsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0