Gräsänka


Så var man gräsänka i två veckor. Passade på att proviantera på egen hand innan Johan åkte. Fixade kalops lagom till farmor kom för att vara barnvakt medan jag körde med Partillegänget. Få till 3D:n men många som lämnade vårvädret för Athletic. 
Imorgon hämtar farfar så ja, jag får grymt mycket hjälp!
Partilles duktiga receptionister satte samman utnämningar för hela instruktörsstaben. Som frontlinje mot  kunderna får de tyvärr ta emot oerhört mycket skit, något vi fick exempel på under instruktörsmötet. Det var en bra påminnelse om vilket grymt jobb de gör och så dessutom detta. Då är det helt ok att stavningen blev lite sådär. Vi är ändå bara tre som heter så i hela landet.

"Årets fighter", japp det är jag det.


Gjorde en repris på gårdagens middag. Notera det gröna inslaget i form av både ost och gurka!

Undertecknad får sovmorgon nu i veckorna två då det nu ska lämnas på dagis. Kan ställa fram larmet en hel timme men funderar ändå på att låta bli. Kan ju hinna jobba lite innan det är dags att plocka iordning Lilltjejen. Ja, är rejält stressad inför utbildningen. Nästa vecka kör den igång så då har jag inget val. Materialet måste vara klart tills dess. 
Därför sitter jag nu också här i fåtöljen med jobbdatorn uppkopplad.


Kommentarer
Postat av: Anna W

Det var ju en massa nyttigheter i den middagen. ;o)

2014-03-10 @ 08:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0