Fettisdag och tillökning!

Japp, nu är vi åtta i familjen! Gråbröderna är skeptiskt nyfikna medan det är bekant för Bäbis.
 
Under många år i Umeå hade jag en fiskskål, senare åttakantigt mindre akvarium för en guldskimrande och en svart slöjstjärt. Drömmen har alltid varit ett rejält stort akvarium, men tills den dagen gick det bra med minivarianten. Sedan sist i Umeå har jag saknat just ett par som dessa och nu har jag det alltså igen. mysigt!
Lilltjejen tyckte det var mäkta spännande och namnen valdes snabbt: Wall-E och Eva!

Och apropå presenter till mig själv fick jag en av syster min med posten. Hon var visst beroende av denna och tyckte jag behövde öva. 

Blev lite osäker när jag läste "bruksanvisningen".

Är det för fejset, ögonen eller läpparna? Fast tub och syster säger läppar så tackar för klargörandet. Annars hade jag nog blivit en syn med läppglans i hela ansiktet. Tack säger jag i alla fall, man blir ju alltid glad av presenter!

Och ja, jag har ätit en semla idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0