Nog för idag


Rätt trevligt med en "normal" frukost med familjen vid sju istället för att kliva upp halv sex och tassa omkring i huset innan avfärd.
Skjutsade Lilltjejen till dagis, skjutsade maken och hans kryckor till jobbet och sist men inte minst min egen lekamen ut till Torslanda. Jobbade som en tok, kom ut till nästan trettio graders värme med stekande sol. 45 minuter för sent till dagishämtningen (ringde och förvarnade), lagade middag, klippte det alldeles för långa gräset, duschade och satte mig och jobbade igen till nyss.

Känner mig liksom igår fortfarande speedad, på mentalt högvarv och hade frustrerandr svårt att somna. Känns som det finns risk för repris. Imorgon säger sig Johan aka haltepinken kunna sköta lämningen men funderar på att ändå ta en lite lugnare morgon. Fyller ju min tidskvot ändå och har som sagt nått taket på flexkontot. En lugnare morgon så jag kanske är på plats närmare halv åtta istället för halv-kvart i sju?

Nu ska jag kolla lite combat koreografi. Det brukar jag ju somna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0