Degar till. Äntligen

Fick lite ångest inför folktillströmningen och drog iväg och loggade en cache. 
Skolkade från träningen genom att gömma mig bakom kameran. Mardrömslik tabata i sand!

Vädret klarnade upp till stekande sol så efter lunch kördes nästa aktivitet på utsidan. Tavlor skulle målas för försäljning på Tradera där allt ska gå till Bröstcancerfonden.


Hoppade också stand-up för att istället slappna av i solen på terassen. Bra beslut tycker jag.
Lagom till jag börjat känna mig överstekt var det dags för min åttio minuters massage. Najs!


Massören var duktig och riktigt skönt att han inkluderade fötterna. Ont, ont i vaderna och vänster axel är högre än den andra. Men sköönt!
Många vill ha en bit av Marcus, flåt Hercules. TV4-Gladiator-Hercules alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0