BC 60 release Partille check!


Med smärre varianter men alltid ett måste innan jag kör mina pass. Minst två gånger. Releaser minst tre. Extra jobbigt i Kållered där ringen är av porslin. Iskall!
Drabbades av akut nervositet strax innan med kristallklar visshet att hjärnan skulle få en blackout. Tog nästan hela uppvärmningen innan det släppte och allt rullade på. Tjohoo! Men himmel och pannkaka vad jobbigt det var. Tur att jag kunde gå igenom nya slaget innan muy-thai låten annars hade jag aldrig orkat den ordentligt. Hm, tre bitar tårta efter lunch samt kladdkaka och jordgubbar till middag igår kanske inte är det bästa att grunda med...?
Men alltid lika skönt att ha första passet gjort! Nu blir det inget mera Partille förrän till hösten. För kan ju bara anta att min combat får ligga kvar på höstschemat?

Herreminje vad slut jag är. Skönt slut. Mentalt efter dagens arbete med möten från 07.00 och så mentalt och fysiskt efter denna urladdning. Me like!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör dU inget i Göteborg :)

2014-06-23 @ 23:57:38
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0