Träningspass


Svettiga, trötta men sjukt nöjda efter att ha lyckats fullfölja alla uppdrag i Sävsjös Boda Borg. När så många rum krävde minst tre deltagare körde vi tillsammans allihopa istället vilket också blev roligare. 
Ett såpass enkelt rum att jag faktiskt hann fota.
Tillbaka i Götet var jag och Johan så hungriga att vi drog till närmsta restaurang med plats, klämde oss in bland Gothia cup-deltagare med familjer och slevade i oss maten när den kom. Exemplariska gäster, snabbt in, äta och snabbt ut.
Lilltjejen sover på Landet och vi hemmavid. Johan har redan somnat bredvid och jag ligger här med Gråbröderna på mig. Regnet öser ned utanför. Hög mysfaktor också här.
Om vädret är så här imorgon åker vi nog bara upp och hämtar Ronja. Visst är det mysigt i vår Lillstuga, men skulle vi trängas alla tre därinne en hel dag undrar jag vem av oss som skulle bli galen först.

Kommentarer
Postat av: Ms Charlie & Baby Wayne . Turn tragedy into triumph

Jo da festen hemma va kul iaf ;)

2014-07-22 @ 16:03:54
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Ms Charlie & Baby Wayne . Turn tragedy into triumph

oj den kommentaren va fel hahahha. svär sover idag.

E sen själv med respons, denna värmen dödar mig.

Hoppas allt är bra med dig? kram

2014-07-22 @ 16:04:53
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0