Svettig!

Över tjugo grader och mulet ger en hanterbar värme och skön start på semestern. Igår blev det pyssel i trädgården varvat med lite grillning och allmänt lökeri. Att glassbilen stannar utanför bidrar också till sommarkänslan.

Innan lunch idag drog Johan och Ronja till Landet och jag till centrum för lite shopping innan mitt vikariat på Exclusive.
Min combat var enda passet i deras stora sal och tur var väl det för när jag gick in möttes jag av denna syn.

Vatten som strömmar ner från taket! Lyckligtvis hade den lilla salen inget pass så vi körde där istället. En lagom grupp för den lokalen men jag hade inte riktigt fokus och gjorde småmissar i koreografin. Störigt
Otroligt varmt i salen så halvvägs in i uppvärmningen rann svetten på mig.

Hittade förresten två toppar på Espirit. Målet var en träningsväska som uppfyller mina krav på fack. Minst ett på varje kortsida plus ett på långsidan. Hur svårt kan det vara? Väldigt svårt tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0