Det tar sig


Förväntansfull tjej visar stolt hur hon skrivit "E" och "R" på paketet till Erik. Väl på plats tog blygheten över så mamma fick vara nära hela tiden.

Därefter stannade hon och Johan på Landet medan jag brummade hem för att delta i ännu ett pass.
Almedal och Michael fick det bli. Kul och bra att fått testa flera olika instruktörer nu. Och nu börjar jag komma igen såpass att jag till och med orkade tjoa. 
Mina selfies börjar onekligen kännas upprepande. Har inte ens nya kläder att variera med. Hur länge har jag haft dessa shorts nu? Tre år? Fyra? Hade dom väl i alla fall innan Ronja föddes? Och lindorna är så urtvättade att de är grå och trasiga. 
Nej, nu har jag nog eftersvettats färdigt så en dusch fyller sitt syfte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0