Att avnjuta

Så har man nu också Internet i vår Lillstuga som vi kommit att kalla den. Inte den bästa uppkopplingen men jag kan göra det nödvändigaste. Som att blogga. Och hålla koll på mailen då jag har "jour" denna vecka.
När det mesta jag planerat för vår bod nu är klart har jag nu kunnat avnjuta den på riktigt för första gången. Mysig campingkänsla att inviga lillköket, också ugnen för att sedan tränga ihop sig vid det lilla bordet och äta. 
Därefter gick resten av familjen till havet för att fiska krabbor, något som Lilltjejen aldrig tröttnar på - eller hennes far. Jag diskade undan och slog mig ned i min omproviserade soffa, slog upp datorn och avnjöt maximal mysfaktor. Efter lite (o)nödvändig genomgång av mailen slog jag mig ned vid farmors vinbärsbuskar och rensade de svarta sorterna. Tystnad. Solsken. 
 
Imorgon bitti drar jag och Johan till Boda Borg i Sävsjö med Mikael och Johanna. De är utmanade och kommer att åka på däng så det ryker om det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0