Återuppbyggnad


För att inte hamna i samma situation som i lördags när det är dags för mig att återuppta Kållered nästa vecka sitter jag nu i Almedal och väntar på Annas pass. Det pass jag vikarierade för två veckor sedan med rak motsats prestationsmässigt. Hade några att välja på denna tid, har teamat med Anna för längesedan men aldrig stått på golvet framför. Självförtroendet beträffande orken är i botten men också därför jag är här. Sväljer duktigt mina järntabletter och är följdaktligen helskum i magen. 
Vi har alla hållit oss inomhus idag där jag inte gjort mer nytta än fixa lunch. Därutöver plöjt Åsnes bok som jag påbörjade igår. Just det, bokat sterilisering av Lilla grå imorgon. Är optimist både gällande att hon är tillgänglig samt att få in henne i transportburen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0