Release Kållered check!


Wahoa vad mycket folk i salen när jag och Sandra släppte lös nummer 58! Nytt år och ny release en perfekt kombination. Sandra var grym medan jag gjorde min största blunder i min instruktörshistoria. Sista tempolåten, klimax på hela passet. Jag kör igång, tydliga instruktioner. Ska bygga på och plötsligt känns det bara fel. Det stämmer inte med musiken, inte alls! Kikar på Sandra som snällt hakat på mina jab, cross, jab, cross, jab, jab, cross och hon gastar jab, jab, cross. Jaha ok, så var det ju. Jag försöker ställa om men varken hjärna eller nävar hänger med. Sandra som har båda delar gestikulerar vilt, vi bryter och börjar om från början! Så kan jag foga det också till klaverlistan. Illa! Startar om hjärnan och klarar koreografin men kommer aldrig riktigt in i låten, skit också. Menmen vad gör det om hundra år, ett mantra bra att ha i stunder som dessa.
Lilltjejen blir kvar hos farmor och farfar till imorgon så strax vankas det middag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, det var ju bara kul att det blev så. :-)

2014-01-17 @ 10:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0