Myset i röran




Kommentarer
Postat av: Carolin

Hej! För ett tag sedan bloggade du om inneskorna från flattered och att de hade en hård kant, nu när du haft den ett tag - blev det bättre? Sitter och funderar på om jag ska skicka tillbaka mina eller ej..

2014-01-24 @ 19:09:10
Postat av: Linda till Carolin

Så de skaver för dig med? Trodde det bara var jag då det bara är rosor från alla håll.
Men ja, det blev bättre. Körde skyddande tejp ett tag och "tvingade" mig att gå omkring i dom tills de format till sig, och det var enbart för att de kostade så mycket som jag gav dom den extra chansen.

2014-01-24 @ 19:14:39
Postat av: Carolin

Ja, de skaver nog på samma ställe som för dig, vid bandet framme vid tårna men även lite i bak vid hälen. Tänkte först om jag tagit fel storlek men det är ju inte det som är problemet.. Problemet är att det där bandet som går runt hela skon skaver :/ men då vet jag, tack för ditt svar! Kanske ska ge dem en chans jag också. Tycker annars att de är väldigt snygga och i övrigt känns som en perfekt innesko :)

2014-01-24 @ 20:37:06
Postat av: Linda till Carolin

Ja precis, bandet runt. Skavde också mot lilltån till men blev som sagt bättre. Ullsulan gör dom kanske något varma för mig iaf. Sedan hade rosetterna gärna kunnat vara "låsta" också. Liksom ingen mening att ha snörena knytbara, så stör mest när de nu ständigt går upp.
Lycka till med dina, hoppas de går till sig!

2014-01-25 @ 07:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0