BC 58 check!


Sjukt nöjd tjej satte koreografin med bara ett mindre misstag. Alltid lika skönt att ha första gången gjord.
Kållered som ju ställdes in förra veckan får sin release på torsdag och jag har fått en teamkompis i form av Sandra! Har aldrig kört med henne men ska vara grym. Ska bli kul, så länge jag inte glömmer bort att hämta henne. Skulle just vara likt mig.
Högt tryck som vanligt efter nyår. Dagens var fullbokad men sista timmarna innan föll det bort tills det blev platser kvar. Får se hur det blir på torsdag. Det var ett bra tag sedan den var så bokad som nu. Kul!

Nu dusch och hem till man och sjuk avkomma. Han blir hemma imorgon också då jag har en uppgradering planerad för den av mina applikationer som strulat mest. Kan bara hoppas att allt går vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0