Stinky


Läste någonstans att så kallade selfies är ute 2014. Förstår inte alls varför. Det är ju jättekul att se min fina nuna i var och vartannat inlägg.
Sjukt nöjd nuna trots rejält manfall idag. mycket bättre prestation än förra veckan så kan inte vara annat än nöjd och hög på endorfiner. Fina grejer.

Min skrivklåda är tillbaka. Vill så gärna skriva, vet inte vad men bara skriva. Vet inte heller när om inte dygnet får fler timmar eller nattsömnen offras men jag vill skriva! Vill ha en behändig liten laptop som jag plockar fram närhelst minuterna eller känslan infinner sig och låta fingrarna flyga över tangenterna. Ingen middag som måste lagas, ingen avkomma som ska nattas. Bara jag och mina ord som flödar lätt och obehindrat. Som att det vore så enkelt. Pöh.

Neh, jag tar min stinkande lekamen till duschen och köper middagen med mig hem. Johan hade visst en önskan om grillad kyckling. Middag the Iglamyhr way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0