Sängläge


Affischerna för LesMills kommande releaser har ett annorlunda stuk denna gång. Lite vit färg, ögonskugga, solfjäderskrage och megamantel och jag slår också genom ljudvallen!
Både jag och Johan har senaste dagarna gått med den där jobbiga känslan att vara förkyld men ändå inte. Jag hostar och är småseg men energin idag var det inget fel på tack och lov. 
Laddade upp med en vulgärt stor banan. Blä.

Igår hostade Lilltjejen så hon kräktes. Sedan var det bra men Thomas och senare Monica kom och var hemma med henne under dagen. Bra energi, bra aptit och inget mera hostande medför att hon återvänder till dagis imorgon. När jag och Johan anländer hem efter våra respektive träningar har hon somnat. Golvet är dammsugat och skurat, soffkuddarna arrangerade som de faktiskt ska vara och ytorna rena. De bortskämda föräldrarna kan bara slå sig ned vid bordet och frossa i surdegsbröd och ost som Uffe köpt till Johans snabbesök efter jobbet. Att skiva härligheterna gav undertecknad ännu ett träningspass.


Bra dag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0