Mitt i veckan

Av en lycklig slump gick denna dag i HBT-anda. Fick dessutom sova h-e-l-a natten oavbrutet då Johan blev kvar i Lilltjejens säng. Mycket trevligt!
Missmodet i måndags har börjat ge vika för lite mera tillförsikt och självförtroende när jag vågat fråga, bett om hjälp och tagit nya tag.
På dagis möter jag två småtjejer som vill hem till den ena eller den andra för att leka. Så efter en snabb vända hem åkte vi hem till Eric och Meja där det blev mat och bus.
Min tuffa tjej kommer äntligen i ap-tröjan jag köpte i Shanghai. Äkta fejk av populärt märke jag inte kan namnet på men såg kul ut. Hos Meja fick hon chansen till lite mer saker av den sort som är ganska sällsynt hos oss.
Tycker nästan hon ser lite högdragen ut.

Kommentarer
Postat av: Anna i gbg

Paul Frank ;-) Apmärket... :-D

Anna i gbg....

2014-02-19 @ 23:18:12
Postat av: Linda till Anna i gbg

Ah, ja det låter bekant. Knasigt namn! :)

2014-02-20 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0