Februarihelg


Inköpt i Portugal av Johan som nöjt proklamerade att han hittat en strandhink med Hello Kitty. Ehm, bra försök tyckte jag.
Funkade oavsett ypperligt för lek i sanden. Väl hemma visade den sig funka lika bra för både leksaker, badkarslekar - och kräk. Fredagen där jag var mer död än levande slocknade jag i sängen vid åttatiden. Vid tio hade Lilltjejen kommit till Johan i soffan med ont i magen för att sekunden efter tömma magen över dom båda. Därefter blev det inte mycket mer sömn.
Morgonen efter var det dock som ingenting hänt. Bra aptit och full rulle, så efter jag skottat hos oss och grannen drog vi ut och shoppade. Stolsdynor, kuddar och en massa kläder till Johan och Lilltjejen.
Lilltjejens favoritfärg är blå och om hon får välja kläder blir det mesta från pojkavdelningen. Gillar hennes val.

Tacomiddag och så medioker Melodifestival innan skön säng. Än mer skön söndag med sovmorgon och lök i soffan. Töar tråkigt nog som sjutton på utsidan även i om det är lite trevligt med solsken genom fönstren.
Några timmar till och det ska svettas i Partille. Gött slut på en ändock bra helg.
(Gammal klassiker)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0