Lördagslök


Tre grå och frukost. Förkyld Lilltjej och en väldans seg matte/mamma. Stel och öm i kroppen så som jag bara blir efter en natt i kattanpassade ställningar.
Johans innebandy har kört igång igen så han var uppe med tuppen. Storhandlade allihopa när han var tillbaka och därefter drog han på GAIS-match. Jag och Lilltjejen lökade med våra paddor.
När Johan kom tillbaka ryckte jag upp mig och tog en promenad.
Tajmade min runda väl med en timme prick men någon längre sträcka blir det inte med våra backar. Utan kängor blev också vattenhindren besvärliga i skogen. Tog den vägen via Horsäcken ned till samhället för ett underhåll av en cache. Snirkel-snorkel tillbaka genom den ena nybyggda villavägen efter den andra. Vårt lilla samhälle växer.
Imorgon kör jag igång mitt nya söndagspass i Frölunda. Blir intressant att se hur uppslutningen blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0