Jomensåatte...

Inte alls lika lätt att kliva upp denna morgon. Kanske för att brandlarmet bestämde sig för att få slut på batteri vid fyratiden. PIIP...slappna av...slappna av...slapzzz....PIIP...slappna av...slappna av.... slappnazzzz...PIIP!
 
Men vi gjorde det! Stoffe drog iväg i ett hiskeligt tempo. Vadå mjukstarta?
Bara att hänga med medan morgontröttheten och andan lämnades kvar någonstans mellan Gulingen och första kröken. FLÅSFLÅS lät jag.
 
Hade för avsikt att bara lufsa mitt varv men klarade inte av att ge honom den extra duktigheten. Tillsammans rusch-gå-lufs-rusch-gick vi det andra varvet. Stoffe måste jobba på att hålla sig mellan lufs och gå- tempo tycker jag.
 
Till duschen gjorde en morgoncyklande dam mig sällskap. När jag käckt önskade trevlig dag och vände mig mot dörren hejdade hon mig. Hon hade sett något med mina byxor...
 
 
GAAH! Och vad hade jag upptill idag? Ett enkelt midjelångt linne! På med jackan, ok funkade hjälpligt så länge jag undvek trappor och tappade pennor.
Visade min pekära situation för Helena som kom med en lösning (efter hon skrattat färdigt).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tadaa! Presetabel för förmiddagens möten. Tackåtackåtack Helena!
Blir shopping i helgen. Två par svarta "finbyxor" var mitt utbud varav dessa var favoriterna. Antar att de efter ungefär tio år hade rätt att ge upp lite. Något olägligt bara men kan nu bara skratta åt situationen och skatta min lyckliga stjärna att det upptäcktes i tid. Hade ju varit roligt vid mötet där jag ska tigga pengar, rest mig upp efter sagda motiveringar för att gå och vända bokstavligt talat ändalykten mot kostymerna. Undrar om det ökat eller minskat mina chanser för pengarna? Ska inte slänga av mig sjalen och ta reda på det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Lite air condition skadar inte...:)

2014-08-22 @ 13:25:20
Postat av: Linda till Stefan

Haha förvisso, men någon måtta får det nog vara! Xo)

2014-08-22 @ 15:19:30
Postat av: Elin

Haha!! Vilken tur att hon såg det och sa det till dig!!! 😂

2014-08-23 @ 21:07:05
Postat av: Linda till Elin

Ja huga! Tänk om hon inte gjort det! X-P

2014-08-24 @ 12:23:17
URL: http://tashmiras.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha stackare bra lösning med sjalen ! Sådant tror man aldrig ska hända haha 😂😂😂😂

2014-08-29 @ 22:14:52
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0