Hahohahohahahaa!

Johan har muttrat om den ofantliga mängd skor jag har. Jag har kontrat med att han minsann haft fler. Dock var jag inte så säker att jag antog vadet.
Medan jag var borta i eftermiddag gjorde han ett röj i skrymslen och vrår. Gissa vem som vann, eller förlorade eller hur man nu ska se det. Vem hade flest?!
Hahahahahaha! Lång näsa på honom! Sjukt vad skor vi har. Jag har träningsskor jag använt knappt en handfull gånger, vad göra med dom? Funderar att låta de stå i instruktörsrummet som reserver för de som behöver och har storlek 38. Men är det bara vi som har så här många skor?? Det mest skrämmande i min rad är att flera är snarlika varandra. Snacka meningslöst.

Nu väntar vi på att vårt Wii U ska tugga sig igenom femtioelva uppdateringar. En halv evighet, vill ju spela nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0