Fel dag


Känns inte alls som torsdag. Vart tog denna vecka vägen? Schwupp, sade det bara och så är man i Kållered igen. Fasansfull hårdrock dånar ute i gymmet. Hur kan man gilla sådant där? Snacka om att smaken är som baken.

Hittade inte hundraprocentig närvaro men det gick ändå ok. Nu dödas en elgitarr på andra sidan väggen. Barbariskt.

Testade en sådan där superkorrekt valbarometer på någon av kvällspressens sajter. Blev Miljöpartist vilket är lite lustigt då jag röstat på dom flertalet gånger. Och nej fråga mig inte varför då jag kan deras (och alla andras) valmanifest lika bra som Nya testamentet - på hindi. Och ja, jag borde ta större ansvar och visa större intresse för den demokratiska lyx vi har i detta land. Har ungefär lika tunga argument till att inte bry mig som varför jag inte har hjälm när jag cyklar, åker inlines eller skidor. Jag vet att jag borde men vill inte så sluta tjata. Då blir jag bara mer obstinat. Samma åldersnivå som min dotter. Gäsp.

Phu, vad jag stinker. Dags att ta min obstinata ända till duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0