Minus

Fick ingen dryck till varmrätten som utlovat då det glömdes bort och oxen för röd för min smak. Ingen frågade hur jag ville ha den. 
Erbjöds äppelmust "det enda vi har" och den är riktigt god. Varför fick jag inte den istället för vinarna på rummet?
Undrar också lite över det här med tilläggspaketen. Jag betalar fullt pris som liksom innefattar två personer. Borde jag inte rimligtvis kunna få dubbelt av alla rätter då? Är man ensam får man betala extra för rummet. Att betala samma som för två hade känts rimligt då rummet ändå måste städas liksom. Men betala mer? Förklaring tack.
Och visst hade det varit intressant att se personalens reaktion om jag nu begärde den andra portionen också? Vem vet, om efterrätten är extraordinär och utrymmet finns, varför inte? Okynnesäta brukar ju sällan vara ett problem för mig precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0