Määäätt!


Executive board room var platsen för vår grupps off-site idag. Så en liten halv-off närmare bestämt.
Först lunch på Yannicks, sedan snask och muffins under mötet innan avfärd till Ottomania i stan. Där sammanstrålade vi med en annan grupp i vår avdelning. 
Åt en av de bästa oxfileerna hittills och riktigt god chokladfondant, special variant a la Linda.


Lagom dos social samvaro tills parkeringen gick ut och de flesta i vår grupp tackade för sig. Mätt på gränsen till illamående men riktigt, riktigt gott.
Vår nye gruppmedlem och en som bytt till den andra. Myskillar båda två. 
I alla branscher jag jobbat i, förutom lärarperioden är jag som tjej i minoritet. Och det är där jag trivs bäst. 
Nu ska jag rulla isäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0