Korrigerar

En koll innan utcheck visade på att paketpriset visst var per person så bra där att jag inte hade plats för någon dubblering av rätter. Blev sådär jobbigt mätt och klar sent pga långsam service. Undrade lite över kvittot jag skrev under men lämnade det till morgondagen. Till morgonen avslutade jag "Jag är Zlatan"-boken innan jag stel i benen tog en promenad med ömsom jogg där gps-funktionen i RunKeepers app fortfarande inte ville vara med. Två böcker blev det under denna helg.
Lite avslappning i överfull spa-avdelning innan lunch och utcheckning där hon efter miniräknare (hon) och uppställningar (jag) till slut drog av 775 feldebiterade kronor. Ganska rejäl miss av dom alltså.

Nu är jag så tillbaka i vardagen med ett litet mellanmål innan ViPR-passen. Keso, kvarg, musli-kakor och sådant är inget för mig. GB sandwich, det är grejer det!


Stelheten i benen har övergått till träningsvärk. Antingen bör jag utöka frekvensen av mina lufsar-pass eller slopa dom helt. Tufft val, mycket tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0