Första flätan


Träd och buskar exploderade förra helgen men nu är morgnarna kyliga igen. Luften är dock späckad av fågelsång när man kliver ut i den tidiga morgonen vilket är väldigt mysigt. Fattar inte riktigt vart denna dagen tog vägen. Känns inte som jag hann göra något vettigt alls på jobbet.
Insåg strax innan dagis att jag faktiskt längtade efter att få se min fina Lilltjej, sötaste blandisen som någonsin producerats! Katten och kudden ska såklart också vara med på bild.
Att det sedan bajsas i badet och vägras hårtvätt följer med på köpet. Lite mys i fåtöljen och vi är vänner igen. 

Måste ju också dokumentera första flätan! Detta är det mest avancerade jag är kapabel till. Min Lilltjej har nu rejält långt hår, inte särskilt håröm och därmed är förutsättningarna för mor-pysslar-med-sin-flickas-hår-förutsättningarna optimala. Om modern i fråga behärskat mer än just ovan. Kurs någon?

Nu har det nattats och Johan är på fotbollsträning. Dags att starta upp jobbdatorn framför "Sveriges minsta mästerkock". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0