Eftersvett


Som sagt, joggar man var sjätte månad får man räkna med träningsvärk men framför allt ömma benhinnor. Aje.
Bättre fokus idag med något mindre men gött gäng. Påskgodiset har intagit jobbet så känns som man inte gjort annat än snaskat hela dagen. Bläeh.

Apropå jobbet står jag imorgon inför ett val. Ska jag, ska jag inte? Lutar åt att jag ska men hur blir det då? Stoffes sorti skapar turbulens i vår grupp vilket öppnat möjligheter för rockader. Ska jag?
Lättar upp grubblerierna med lite Lilltjej.
Fick denna av Johan igår på vägen hem från Vann. Min fina tjej! Den fina tjejen lät mig visserligen knappt sova inatt men ändå. Att något såpass litet kan knö så in i bomben. Knö på pappa istället vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0