Boost


Strålande sol och välfylld sal med entusiastiska deltagare. Då är det inga större problem att glömma snor och förkylningsben. Massor av energi och glädje fick passet att gå över förväntan så det är bara att tacka och ta emot!
När jag kommit hem efter gårdagens pass kände jag mig faktiskt mycket bättre. Det där att "svettas ut" förkylningen applicerar jag denna gång. Man får ha lite tur ibland.

Svettas ut det sista i soffan för andra att ta del av innan jag kliver in i duschen på skönt darriga ben. Och apropå ben fick mitt högra nåt infall i söndags. Kolla!
Vad är det? Hela vägen ner till foten! Läbbigt juh och bara på ena benet. 

Nåväl, det försvann och nu har jag svalnat tillräckligt.

Kommentarer
Postat av: Anna i gbg

Oj ja det var nåt mystiskt... ser nästan ut som nåt värmeutslag..?? Skönt att det försvann iallafall :-)

Anna i gbg...

2014-04-28 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0