Värk i magen

Nästan femton timmar senare passerar jag rättspsyk igen, med en gigantisk måne däröver. Gulingen fick påfyllning och jag likaså. En liten slatt yoghurt, flingor och bär blir min middag när hungern och latmasken kompromissar. Segt att starta om kroppen men kändes bra att köra igenom nya tempolåtarna.





Har inte börjat packa en pinal inför semestern. I alla fall tvättat vilket alltid är något. Bra grej med timer på maskinen så jag kan hänga nytvättade kläder imorgon bitti.

Johan kollar fotboll på paddan och hockey på tv:n. Vissa saker kan killar uppenbarligen göra samtidigt.


Om ni undrar över vitrinskåp på vift, spackelfläckar och flyttad tv så förbereder vi för nya soffan. Vare sig blocket.se eller bortskankes.se har gett resultat så det blir tippen alternativt returvaruhuset efter semestern då också soffan beräknas levereras. Tanken är att också tapetsera fondvägg innan dess.

Värker fortfarande av hunger i magen men känner inte för något av tråkigheten i kylen. Gå ner i vikt? Prova latmannadieten!


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med ny soffa :) vad gör ni med de gamla? Är sugen på soffa till mitt klassrum, som är varianten större nämligen, men inte letat runt så mkt! :)

2013-09-20 @ 22:07:04
Postat av: Linda till Elin

Ja duger en smutsig och nedsutten gammal Ikeasoffa får du den gärna. Men du vet att en bokhylla, ett vitrinskåp och en tv-möbel följer med också? ;)
Skämt å sido får du gärna ta den! :)

2013-09-21 @ 07:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0