Mm, säng!

Duktigt trött i ögat. Känns som jag avverkat en hel arbetsvecka när knappt halva har gått. Fortfarande mörkt när man åker till jobbet nu och temperaturerna kryper nedåt. Hösten står runt knuten.
Johan fick lämna jobbet tidigare för en förkyld Lilltjej vilket innebar att jag kunde stanna längre på mitt.
Nu återstår bara dagens sista sysslor på min gård, hoho. Avslappning för hjärnan efter fullspäckad dag. Johan blandar med lite Candy crush och Tower Defense. Några andra förslag på lättsamma tidsfördriv?


Kommentarer
Postat av: Anna i gbg

Gillar ni Tower Defence? Kan jag tipsa om ett... hehe... och om ni har android då... min sambo utvecklar lite på fritiden och gjorde ett tower defence-spel för ett par år sen. Solar Defence heter det och finns att köpa här:

https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.noxproductions.SolarDefence

(Finns ett gratis att testa också man vill känna lite på det innan ;-)

https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.noxproductions.SolarDefenceLite

2013-09-03 @ 22:18:04
Postat av: Anna i gbg

Verkar som min kommentar försvann...?? Eller så dyker den upp i cyber imorgon ;-) Skriver/skickar om den ifall ifall- du får radera detta isåfall :-D

Gillar ni Tower Defence? I såfall kan jag tipsa om ett- och ifall ni har android... min sambo utvecklar spel och annat på fritiden och släppte ett Tower Defence-spel för ett par år sen: Solar Defence heter det. Man kan köpa det här:

https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.noxproductions.SolarDefence

Eller testa det gratis innan man bestämmer sig ;-) här;
https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.noxproductions.SolarDefenceLite

Reklam reklam reklam hehehe....
Anna i gbg....

2013-09-03 @ 22:34:50
Postat av: Linda till Anna i gbg

Utvecklar han spel? Vad coolt! Och vi är alltid öppna för att testa nya spel. Men vi har inte Android... :o(

Annars såg det ut som något i Johans smak. Jag är nog mer för att bygga grejer. Så gillar tex The Sims, men inte när det är dags att faktisk få simmarna att jobba och "leva" :o)
Eller Civilization är kul - tills alla bara ska hålla på och kriga :o)

2013-09-04 @ 07:31:41
Postat av: Jessica

Wordfeud eller Ruzzle?

2013-09-04 @ 14:18:42
Postat av: Linda till Jessica

Ah, varit flitig på WF och halvflitig på Ruzzle. Dock inte fastnat i det där Words in a pic som verkar populärt nu.

2013-09-04 @ 18:56:13
Postat av: Jessica

Nä, då måste man ju tänka (en till som inte testat) :-D

2013-09-06 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0