Dokumenterat

Filmkamerorna ser inte längre ut som jag minns dom. Onekligen smidig, utan stativet då. Nu ska det över till dator för att sedan skickas till Johan PS som för andra gången ska utvärdera mig. Är inte särskilt nöjd med min prestation idag trots många härliga deltagare. Fick aldrig riktigt DEN känslan utan upplevde det mest som jag stod och skrek samma sak hela tiden utan finess eller nyanser. Vet inte om jag vågar se på filmen utan funderar bara på att skicka den och sedan ta alla kommentarer.
Kanske frånvaron av rätta känslan beror på oroväckande känningar i halsen. Lilltjejen är fortfarande hemma med Johan så föga förvånande om jag nu också åker dit. Vill inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0