Men det är ju så mysigt


Och ja, jag har svårt att somna. Störigt.


Kommentarer
Postat av: Anna i gbg

Sötbollarna :-)

Anna i gbg...

2013-10-10 @ 13:20:39
Postat av: Linda till Anna i gbg

Mm, vaknade i morse med kramp i kroppen, balanserandes på kanten och en Lilltjej pressandes på tvären i sängen. Föredrar helt klart pälsbollarna! ;)

2013-10-10 @ 18:00:42
Postat av: Anna i gbg

haha... ujuj... har en snart 8 månaders lill-tjej, som sover i egen säng och som inte trivs så väldans i vår- iallafall inte att sova i. När jag tar över henne i vår säng när hon vaknar på morgonen är det sång och joller och rullande fram och tillbaks som gäller... jag har funderat mycket på när den dagen kommer när hon vill sova hos oss och lägger sig på tvären och man, som du säger, hamnar på kanten och inte kan sova utan går upp och är helt stel och ledbruten... jag ser inte fram emot det ;-)

Anna i gbg...

2013-10-10 @ 20:29:56
Postat av: Linda till Anna i gbg

Åh ni har en liten en! Jo, Ronja sov också hur bra som helst - hela natten i sin egen säng i början. Men nu tassar hon över, ibland obemärkt.
Kan ju vara mysigt när hon bara ligger där och snusar, men oftast är det sprintlopp, boxningsmatcher eller allmänt snurrande som gäller Xo)

2013-10-11 @ 13:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0