Lite oväntat

Så hade man då uppnått den vördnadsfulla åldern trettiosju. Hugaligen.
Johan och Ronja gjorde mig sällskap upp i ottan och uppvaktade sådär i mysig morgonpömsig fason. Present från Tomas och Monica, storasyster och man med barn.
En bit in på eftermiddagen ringer Johan och kommenderar mig att packa ihop för dagen. Jag kör för att plocka upp honom, han slänger in en bag i baksätet, hoppar in och säger att styra söderut.
Söder om Kungsbacka lockar jag ur honom att vi ska till Varbergs kurort!
Kanonfint rum mot havet, frukt och choklad på rummet.
Men där kan man ju inte hänga i evighet. Raskt slängde vi av oss kläderna!

Och nu är vi här!



Så detta blev också en bra dag med ännu bättre avslutning. Bra liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0