Energi!


Saknar Ida att göra knäppisbilder med, det blir liksom inte samma sak på egen hand. Hoppas hon kan komma tillbaka snart då det börjar bli tröligt med bara jag rätt upp och ner.
Jaja, min energi var det inget fel på idag i alla fall och bra respons från de vanligtvis försynta Kålleredianerna. Gjorde lite reklam för Partilles klubbdag på lördag så jag ska köra 30-minuters prova-på-combat samt ViPR-team Athletic med Josefine. Och inte att förglömma nästa torsdags skräck-combat med Jessica och Ylva. Traditionen bibehålls, kul!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tips på låtar för nästa Torsdag: :-D

Den där drummer boy eller vad den hette från förra programmet eller den klassiska från pirates of the caribean(hur det nu stavas).

Ha en go helg! :-)

2013-10-25 @ 09:51:00
Postat av: Linda till Jessica

Tack för förslag, det vill man alltid ha! :)
Ylva hade dock ett önskemål om "Bad" till låt nr sex och då jag är så glad att hon kommer och teamar låter jag henne få sin vilja igenom. Hoppas det är ok! Kan dock tänka mig att plocka fram dina förslag längre fram :)

2013-10-26 @ 19:02:23
Postat av: Jessica

Klart det är! :-)

2013-10-26 @ 20:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0