Uppstart

Insåg att jag har en hel drös med bilder på mig själv svettig och iklädd träningskläder men väldigt sällan bilder på "vanliga" jag. Kanske för att den svettiga träningsklädda jag ÄR mitt vanliga?
Nåväl, klämmer ändå in en vardags/arbets-jag denna måndag morgon. En som vi bloggare skulle kalla "dagens outfit". Nåågot för korta jeans från USA-resan (orkar inte försöka vrida för att se märket) -09, tröja från Gud-vet-när av märket Addidas och skor, tja träningsskor såklart av märket Rykä. De funkade inte i träningssalen men kommer till användning i kontorslandskapet istället.
Ny vecka nya tag!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Var du så sömnig att du tog tröjan bakåfram??

2013-05-06 @ 15:15:00
Postat av: Linda till Stefan

Vadå bak och fram? Den ska ju vara så hörru! Ta och putsa glasögonen!

2013-05-06 @ 17:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0