Kli

BOM sade det när sommarvärmen exploderade och träden exploderade. Undrar hur många som är röda i skinnet idag. Jag är inte röd men har ändå det typiska sommartecknet - klåda! Har inte varit ute länge men det kliar infernaliskt ändå. Mina asiatiska gener har gett vika för den skoningslösa svenska solen.

Fick förresten besked igår att lägenhetseländet i Portugal ska vara klart. Vi måste bara betala några hundra euro till - förstås. Den dagen vi kan sälja eländet med förhoppningsvis lite vinst, då ska jag tacka min hädangångna moster för arvet. Men tills dess kallar jag den bland annat det som hennes väninna uttryckte igår - nightmare!

Lite blandade bilder från veckan som gått. Efter dagens dagishämtning besökte vi tjärnen som nu är fylld av resultatet av de tidigare orgierna. Inte så svårt att skopa upp en i handen precis. Desto svårare dock att skopa upp just "den där" som Lilltjejen pekade på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0