Gott om plats

När det nu är så pass få på söndagspassen kör jag i lilla salen. Idag var det dock utbildning där så stora fick det bli. Dock lämnade jag scenen och stod nere på golvet och set kändes mycket bättre. Nästan helt annan känsla när vi hade så grymt mycket plats. Vad som annars kan kännas lite konstigt med få i stor sal kändes nu nästan befriande. Knepigt.
Fick önskemål om Pirates-låten så slängde in den. Körde Blade till muy-thai då en del börjat tröttna på den nuvarande. Jag tycker ju den är grym men vansinnigt jobbig att instruera rent flåsmässigt. Dock var den några som saknade den så kanske låter den hänga kvar ett tag till. Alltid svårt det där när smaken är så olika hos deltagarna och man vill tillgodose alla.
Imorgon blir det i alla fall mixat till max när jag och Ylva teamar i Partille. Kul!
Förkylningen verkar tack och lov vara av den lindriga varianten, har inte blivit värre sedan torsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0