Release Kållered - check!

Johan kunde lösa det med jobbet och hämta på dagis, så nu ligger jag här med stumma armar och ben intill en Lilltjej som nu börjar vända sig bort, ett typiskt tecken på annalkande sömn. Och inte för så länge sedan stod man och skrek som en galning till muy thai låten som (har jag sagt det förr?) är skoningslöst jobbig! Amanda skuttar jump-knees som en gasell medan undertecknad imiterar myrslok. Katastrof.
Men 48 combatanter gjorde oss sällskap, så rackarns kul det är! Andreas var bussig och fotade så får se om det blev något man vågar visa imorgon. Nu ska det bli skönt med en dags återhämtning för denna gammelkropp innan torsdagens pass då Ylva nog gör mig sällskap - kul! Sedan återstår releasen i Lindholmen där grymma Anna gör mig sällskap, om hon nu är frisk tills dess. Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0