Förskottspåsk

Ännu en dag och ännu en nattning. Min tur att vara hemma imorgon så Johan får åtminstone lite jobb gjort. Själv fick jag en synnerligen fulltecknad dag som fick avslutas med den där frustrerade känslan av att man inte hunnit det man behövt och borde. Måste koppla upp mig imorgon då en av mina applikationer ligger nere, något som definitivt bidrog till frustrationen. Vobba kallas det va?
Räkningarna betalda och service av Gulingen bokad. April månad blir en knaper historia. Det är så roligt att se sin lön komma, säga hej och vända igen. En lite kul grej var dock att jag och Johan fick ut exakt lika mycket i lön. Jag med min helknepiga konsultlön som jag fortfarande inte fattat hur den ska beräknas eller fungerar och så blir den på öret lika som Johan, på öret!
Undrar vad jag och Lilltjejen ska hitta på
imorgon tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0