Tack och hej

Så var det sista dagen som konsult, sista dagen för Experis och jag kan bara tacka för dessa år! När jag kraschade där i Stenungskolans korridorer och med stukat självförtroende lämnade lärarjobbet bjöd Elan på en möjlighet jag innerligt behövde i form av totalt miljöombyte och ett arbetstempo som inte kunde jämföras på något sätt.
När jag var redo fick jag återuppta det jag var utbildad för - att utbilda, men i ett helt annat forum.
Uppdraget utvecklades och nya ansvarsområden lades till. Jag överlevde två tuffa besparingsvågor och fick så förtroendet att helt gå in i Volvokoncernen.
Ännu en arbetstitel kan så fogas till min historik: Väktare, värdetransportör, lärare, ordningsvakt och så IT-konsult. Jag hoppas kunna bibehålla gruppträningsintruktör ett tag till, samt applikationsansvarig som jag nu är. Vem vet vad det kan bli i framtiden?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0