Gammelgulingen!!


Jag använder ju inte min gamla mobil längre men blev osäker på om jag gett nya numret till verkstaden. Grävde därför fram den gamla ur ryggsäcken dit den numer förpassats. Ser att jag har ett meddelande och undrar vilken stackare som ignorerats. Läser och blir bara alldeles jätte-jätte-JÄTTEglad!
 
Jag har ju tänkt på den ibland och undrat om dess vidare öde. Köparen verkade ju lite som mig, förtjust i just gulingar, men eftersom köpet gick så smidigt fanns osäkerheten om de kanske bara var mellanhänder för en vidare transport till något fjärran land alternativt sönderdelning. Misstänksam mot allt vad bilhanterare heter, nähä?
SÅ snällt att hon skickade detta och jag blir bara så glad, så glad! Min kära Gammelguling har fått ett nytt fint hem hos en tjej som förhoppningsvis uppskattar den lika mycket som jag gjorde.
 
Och som en parentes - vilken studentpresent!!

Och ja... det kom lite sentimentala glädjetårar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0