1,9 mil

Enda fördelen med att ha en avkomma som vaknar i ottan är alla grejer man hinner göra under den extra långa dagen.
Johan hade match med sina fotbollstjejer under förmiddagen så det blev lite fler ärenden för mig och Lilltjejen. Midsommarfirandet blir hemma hos oss och med tanke på vårt redan välfyllda schema har vi nu planerat i princip varje dag fram tills dess. Vi har fyllt igen alla luckor med förberedelser, och det må låta mycket och ambitiöst men kom ihåg att luckorna är rätt få!
Så några av dagens checkpunkter fixade jag och Ronja som sagt och nu grejar Johan med några andra. Häremellan förbereddes grillmiddag innan en cykel/inlinestur som blev hela vägen till Gråbo, cirkus 19 kilometer totalt. Mysåkte ut men pinnade på rätt bra tillbaka. Kändes extra gott att hugga in på middagen sedan!
När Lilltjejen sedan behagat somna intill mig ska jag försöka plugga lite mera koreografi. Tanken på att vi har release på måndag gör mig lite nervös för jag har inte alls koll på de fem sista låtarna. Styrka och stretch har jag inte kollat på över huvudtaget - illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0