Semester slut

 
Det var en skum känsla när vi båda kom hem efter träningen igår och vi inte hade något barn att tänka på. Skum men skön!
Vi däckade i soffan och hann igenom några avsnitt av Modern Family innan sängen.
 
Liite segt att kliva upp morgonen efter men laddar nu batterierna i ett öde kontorslandskap. Välsignat människofritt, så ja, därav myskläderna. Laddat lunchpåsen med också middag eftersom jag drar direkt till Partille och måndagscombaten efter jobbet.
Nu ska jag ge mig ut på jakt efter det elektroniska ljud som ljuder någonstans i min närhet. Låter precis som när man avaktiverar röstkommandot i en iFån. Lika bra att leta nu då det lär driva mig till vansinne efter några timmar.
 
Har plöjt ännu fler böcker de senaste dagarna. Viveca Sterns " I natt är du död" och "I stundens hetta" samt  Dan Browns "Inferno". Alla helt ok. Nu påbörjat Linus Jonkmans "Introvert" som sin titel handlar om oss introverta och bara baksidetexten får mig att nicka igenkännande. Ska bli intressant läsning. 

Min outfit förresten är träningstema för hela slanten. Tröja i superlent material från Casall. Byxor från Soc och så mina nya Asics dojjor. Mycket najs, mycket bekvämt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0